Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
Nasz button
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Regulamin
Informacje/Ogłoszenia
Pomoc
Propozycje
Zarejestruj sie
Kontakt
Przedstaw się
ZESPÓŁ
----------------
Skład
Newsy
Piosenki
Teksty piosenek
O zespole
Nagrody
Zdjęcia
Video
Zloty
Media
Chat
Koncerty
Archiwum
MODA I URODA
----------------
Zdrowie, diety, odchudzanie
Fryzury i pielęgnacja włosów
Tatuaże i piercing
INNE
----------------
Fani
Hydepark
Nasze zdjecia
Ogłoszenia
Zaproszenia
C-box
Nasz button
Reklama
Wrzuć fotkę na serwer!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xie2010091
Wysłany: Nie 1:23, 07 Lis 2010
Temat postu: The billboard (this one placed on Sunset Blvd
Calvin Klein has pushed the envelope with semi-nude Times Square ads, but their latest billboard campaign is moving fashion brands and retailers a bit closer to the Fashion 3.0 era. Now, Calvin Klein’s latest campaign incorporates the use of QR Codes into its billboard advertising. Yes, another fashion brand has made a bold move towards technology!
The billboard (this one placed on Sunset Blvd, just above some of the best tacos in LA) marks the official premiere of
Calvin Klein Underwear
Fall 2010 advertising campaign. People can take a picture the billboard on their smartphone, and the cell phone will play a 40-second ad, give links to share the ad via Facebook or Twitter and connect users to the website. We headed to Sunset Blvd to get you an exclusive iPhone photo of the West Coast component.
Our Thoughts: The goal of the billboard isn’t traditional advertising and awareness, the incorporation of QR codes into a more traditional medium show that Klein is trying to translate audience engagement online and offline. We love this!
More and more fashion brands and retailers are going to incorporate the location-based services like Foursquare, augmented reality and QR codes. What’s more, agencies and in-house departments will start combining all three mediums as they work well together for not only the purpose of audience engagement, but creating actionable online-to-offline experiences, as well.
Who’s going to have the campaign? We have our thoughts, but we’re not sharing!
相关的主题文章:
coach James Harrison Fined For His Dangerous Play
Clutches All Over Town
Nike Freddy Krueger shoes – “Horror Pack”
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin