Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
Nasz button
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Regulamin
Informacje/Ogłoszenia
Pomoc
Propozycje
Zarejestruj sie
Kontakt
Przedstaw się
ZESPÓŁ
----------------
Skład
Newsy
Piosenki
Teksty piosenek
O zespole
Nagrody
Zdjęcia
Video
Zloty
Media
Chat
Koncerty
Archiwum
MODA I URODA
----------------
Zdrowie, diety, odchudzanie
Fryzury i pielęgnacja włosów
Tatuaże i piercing
INNE
----------------
Fani
Hydepark
Nasze zdjecia
Ogłoszenia
Zaproszenia
C-box
Nasz button
Reklama
Wrzuć fotkę na serwer!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
salesigyqc
Wysłany: Śro 15:25, 16 Mar 2011
Temat postu: Big Tobacco Manufacturers Launch New Products
The two leading U.S. tobacco enterprises - ,
newport red cigarettes
Reynolds American Inc and Altria Group Inc were the first who spread the distribution of snus, a moist snuff tobacco that it is so popular in Scandinavian countries,
newport carton online
, as they search for products to sell to those smokers who are trying to stop smoking.
Snus hasn’t produce any boom since Swedish Match AB brought it to the United States 10 years ago, and the promotion of this new smokeless product has not driven enough profits to move tobacco companies’ focus away from regular cigarettes. “Tobacco manufacturers for sure see smokeless cigarettes as a longterm piece of the business. But even though it is a growth category and tobacco products are decreasing,
new port cigarettes
,
Big Tobacco Manufacturers Launch New Products
, it is still a small part of the overall business,” Morningstar analyst Phil Gorham stated.
Smokeless tobacco products in total represent about 2 % of all tobacco companies’ gains, snus comprises about 0.5 % of moist snuff sales in the United States, according to Euromonitor data. Gorham stated that the aim of smokeless products and snus in general has been to permit cigarette manufacturers to hang on customers who want to stop smoking.
Manufacturers connect snus to leading cigarette brands,
best newport cigarettes website006
,
newport cigarettes catalog
,
cheap newport cigarettes online012
, promoting it as a cheaper and safer alternative to quit. Such leading cigarette manufacturers as Altria and Reynolds already have snus variants, and a partnership between Philip Morris International Inc and Swedish Match is being tested in South Africa. “The purpose of such new smokeless products is to prolong the period of time over which they can raise money from smokers who are trying to stop smoking,” Gorham concluded.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin