Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
Nasz button
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Regulamin
Informacje/Ogłoszenia
Pomoc
Propozycje
Zarejestruj sie
Kontakt
Przedstaw się
ZESPÓŁ
----------------
Skład
Newsy
Piosenki
Teksty piosenek
O zespole
Nagrody
Zdjęcia
Video
Zloty
Media
Chat
Koncerty
Archiwum
MODA I URODA
----------------
Zdrowie, diety, odchudzanie
Fryzury i pielęgnacja włosów
Tatuaże i piercing
INNE
----------------
Fani
Hydepark
Nasze zdjecia
Ogłoszenia
Zaproszenia
C-box
Nasz button
Reklama
Wrzuć fotkę na serwer!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
06nike7394ud
Wysłany: Czw 23:49, 10 Lut 2011
Temat postu: tory burch outlet Intensive English Communication
Intensive English Communication Ability class
andhereOurteachingpurposemainlycommunicativecompetence. aimsatcultivatingstudents'TheapplicationofCAinIntensiveReadingClasshelpstoenhancestudents'communicativecompetenceaswellasenliventheclassroomatmosphere. Atpresentmoreandmoreteachersareexpectingtoapplythisapproachwhereitisappropriateandmakesitworkefficiently. Ihopethisessaywillbebeneficialtotheirteaching. References: [1] Widdowson. H. G. TeachingLanguageasCommunicationI-M]. London: OUP. 1978. [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] Li. G. eta1. ANewEnglishCourse (Level1) EM]. Shanghai: ShanghaiForeignLanguageEducationPress. 1998. WilliamLittlewood. CommunicativeLanguageTeachingEM]. Cambridge: CambridgeUniversityPress. 1981. RodEllis. TheStudyofSecondLanguageAcquisitionI-M]. London: 0UP. 1994. Watcyn-Jones,
tory burch outlet
, P. PairWorkOneI-M]. Penguin. 1984. Willis, J. TeachingEnglishThroughEnglishI-M]. Longman. 1981. Ur, P. DiscussionsThatWorkI-M]. Cambridge: Cambridge. UniversityPress. 1981. Johnson. K. CommunicativeSyllabusDesignandMethodology [M]. Pergamon. 1982. JeremyHarmer. ThePracticeofEnglishLanguageTeaching [M]. LongmanGroupLtd. 1983. [103Johnson, K. . K. Morrow. Commu,
uggs online
,, icationintheClassroom [M]. Longman. 1981. [11] Collins. A. , Smith,
uggs nederland
, E. TeachingtheProcessofReadingComprehension [M]. UniversityofIllinois. 1980. [12] WANGXinjun, YUEXueling. TeacherQuestioning [J]. TeachingEnglishinChina,
Tory Burch Shoes
, Beijing; ForeignLanguageTeachingandResearchPress. 2001, (1) :43-45. Responsibility for editing: Jijia You English Intensive Reading Course on the communicative competence Yang (Foreign Languages Department of Xinyang Teachers College. Xinyang 464000, China) Abstract: We all know students communicative competence is the main purpose of foreign language teaching. Communicative approach to language teaching provides a broad prospect. Communicative approach focuses on encouraging students to actively participate through a variety of communication activities to achieve the purpose of improving communicative competence in English Intensive Reading Course on the use of communicative approach to help students improve communication skills. Key words: communicative approach; communication skills; communication activities 60 *
More articles related to topics:
puma shoes Datong Surveillance of drinking mineral
abercrombie fitch outlet Nursing of patients with
polo outlet online Reduction of cadmium compounds
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin