Szukanie zaawansowane
Home
Rejestracja
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona Główna
Nasz button
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Do góry
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Regulamin
Informacje/Ogłoszenia
Pomoc
Propozycje
Zarejestruj sie
Kontakt
Przedstaw się
ZESPÓŁ
----------------
Skład
Newsy
Piosenki
Teksty piosenek
O zespole
Nagrody
Zdjęcia
Video
Zloty
Media
Chat
Koncerty
Archiwum
MODA I URODA
----------------
Zdrowie, diety, odchudzanie
Fryzury i pielęgnacja włosów
Tatuaże i piercing
INNE
----------------
Fani
Hydepark
Nasze zdjecia
Ogłoszenia
Zaproszenia
C-box
Nasz button
Reklama
Wrzuć fotkę na serwer!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
e4uzs9jpo9d
Wysłany: Pią 7:06, 21 Sty 2011
Temat postu: On the Sword Star hit a low hit-PVP has a high att
1.5 era has given way to far too many sword stars headache, sword sing career as a moderate (in the majority of occupational psychology,
aion kinah
, Gladiator points apart from gang warfare and other good for nothing)
To talk about the simple 1V1, maybe too many sword star is highly aggressive pursuit of high-explosive, so-called attack is the best defense.
A simple example: gains will lose a lot of people understand this truth, here Putting aside the branding options,
Fighting in the field,
aion gold
, the simple case of 1V1,
cheap aion kinah
, sword star suffered Templar, encounter killing stars, encounter star bow, several swords sing their hit shrimp how much, I understand the general Two-Handed Swords Star hit below 1800, or even The only 1600 succeed,
Then we put aside and bow to kill Star skills to avoid it, just count profession itself to avoid incidental attributes, guardian of the shield against property
Are much higher than 1600 properties, killing the general public to avoid stars and star bow, benchmarks were higher than the 1,800 or so anti-shield guard were higher than the 2000 value. [AION]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by
What Is Real
© 2004
Regulamin